maanantai 9. joulukuuta 2013

Joulukuun tarjoukset

Spartoo:

Joulukuun ajan koodilla XMASFI5 -5% kun ostokset ylittävät 60€, koodilla XMASFI1 -10% kun ostokset ylittävät 80€, koodilla XMASFI15 -15% kun ostokset ylittävät 100€, koodilla XMASFI2 -20% kun ostokset ylittävät 150 euroa.! Tutustu tuotteisiin Spartoo.fi.

Stadium: 

Joulukuun ajan sivuilla on joulukalenteri, jossa on vaihtuvia treeni- ja street -aiheisia tarjouksia! Käy katsomassa ja vinkkaa! Lisäksi ilmaiset postikulut. Tutustu valikoimaan täällä.

maanantai 25. marraskuuta 2013

Jäsenneuvojia hakusessa


Työnantajani Naisten Liikuntakeskus Kuntoportti hakee energiseen, positiviiseen ja vauhdikkaaseen työporukkaamme Jäsenneuvojia. Oletko energinen, myyntihenkinen ja halukas menestymään? Haluathan kuunnella ja puhua, sekä innostaa ihmisiä ter...veellisempään elämäntyyliin?

Jos vastasit KYLLÄ yllä mainittuihin kysymyksiin niin katso linkki alla ja laita ihmeessä hakemusta pikaisesti menemään mikäli kiinnostuksesi heräsi!
Muista mainita minut suosittelijana hakemuksessasi.
http://www.mol.fi/tyopaikat/tyopaikkatiedotus/haku/hae.htm?lang=fi&hakusana=kuntoportti

Avoimet työpaikat | Jäsenneuvoja, 10 paikkaa, VK Liikuntapalvelut

sunnuntai 24. marraskuuta 2013

Viikon treenit ja muita tapahtumia

Maanantai:

Salitreeni (57min)
392 kulutettua kaloria. Keskiarvosyke 131. Maksimisyke 156. Rasvaprosentti kulutetuista kaloreista 35%. 

Tiistai: 

Salitreeni (48min)
337 kulutettua kaloria. Keskiarvosyke 132. Maksimisyke 158. Rasvaprosentti kulutetuista kaloreista 34%. 

Keskiviikko:

Salitreeni (1h 30min)
491 kulutettua kaloria. Keskiarvosyke 117. Maksimisyke 159. Rasvaprosentti kulutetuista kaloreista 42%.

Torstai: 

PT-treeni (55min)
506 kulutettua kaloria. Keskiarvosyke 155. Maksimisyke 179. Rasvaprosentti kulutetuista kaloreista 20%.
Lisäksi illalla Mallivalmennuksen My Style päätöstilaisuuden harjoitukset 

Perjantai:

Mallivalmennuksen My Style päätöstilaisuuden kenraalit ja loppunäytös

Lauantai:

Portfoliokuvaukset Valokuvaaja Iida Liimataisen studiolla

Sunnuntai: 

Lämmittely (10min) + Cyckling (55min)
471 kulutettua kaloria. Keskiarvosyke 136. Maksimisyke 169. Rasvaprosentti kulutetuista kaloreista 28%.

Nyt onkin tyhjä ja haikea olo valmennuksen päättymisen jälkeen. Seuraavaksi tarkoituksenani on aloittaa kuvaus-, malli- ja esiintymiskeikkojen etsiminen. Onneksi apunani on upea Fashion Unitin tiimi ja odotan mielenkiinnolla päätöstilaisuuden sekä portfoliokuvausten valokuvia. Fiilis molemmissa tapahtumissa oli hyvä ja mitä kuulin jo kehuja sekä näin vähän kuvia, niin eiköhän molemmat olleet oikein onnistuneita tapahtumia. Nyt vaan odottamaan seuraavaa esiintymiskeikkaa. Lisäksi olen jo suunnitellut palaavani keväällä takaisin tanssitunneille, niin eiköhän tästä saa viikkoon taas lisää tekemistä. Myös tarkoituksenani on panostaa kehonhuoltoon, joten sillekin täytyy jättää aikaa, jotta väsymys ei vie voittoa venyttelyltä.

Mitenkäs teidän viikkonne on kulunut?

sunnuntai 10. marraskuuta 2013

Tämän hetken tilanne ja tulevat tavoitteet

Kuten viikko sitten lupailinkin, niin nyt on vuorossa tietoa tämän hetken tilanteesta ja minkä projektin olen nyt syksyllä aloittanut. Edellisen kerran tuloksia on näkyvissä täältä. Tulokset ovat maaliskuun lopulta.

Kesän aikana tulikin otettua treeneissä vähän kevyemmin ja myös ruuassa tuli lipsuttua, jonka takia kiloja tuli lisää. Nyt tilanne on tasattu ja ero kevääseen on "enää" 3kg. Tämän hetkinen tilanne näyttää seuraavalta:


Ruokavalioon emme ole tehneet muutoksia viime keväästä, koska nykyinen ruokavalio on toiminut hyvin. Saliohjelma ja treenisuunnitelma uusittiin toissa viikolla. Nykyisessä treenissä keskitymme ryhdin parantamiseen, ojentajien, vatsalihasten ja alaselän lihasten vahventamiseen. Koska kroppani on alapainotteinen, niin suurin osa salitreenistä keskittyy yläkroppaan. Muutoksiin syynä on se, että sain palautetta, että tarvitsen lisää vahvuutta lihaksistoon, jotta jaksan kannatella lantiotani edessä ja myös olkapääni ovat taipuneet eteenpäin, jonka takia tarkoitus olisi saada ne takaisin paikoilleen venyttelemällä ja keskittymällä salitreenissä tekniikkaan.

Viime keväänä tavoitteeni oli hakea Fitnessmalli-kisoihin, jonka toteutinkin, mutta en päässyt edes karsintoihin. En halunnut asiaa paljastaa julkisesta ennen kun tiedän tulokset. Kuitenkaan en ole luovuttaja, jonka takia kaverien kehoituksesta hain mukaan Fashion Unitin toimintaan.Syksyn aikana olen osallistunut mallivalmennukseen ja vielä olisi loppuseminaari ja -esiintyminen edessä sekä portfoliokuvaukset, jonka takia tavoitteeni on saada vielä vähän painoa alas seuraavan parin viikon aikana. Saa nähdä miten käy ja mielenkiinnolla odotan mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Tarkoitukseni onkin jatkossa kirjottaa myös treenien ja ravinnon tärkeydestä esiintymisessä ja itsensä huolehtimisessa.

Onko teillä tällä hetkellä jotain tavoitteita treeneissä tai muuten vain elämässä?